Fint liv

Härlig tid. Hälsade på Mattias föräldrar igårkväll. Gott käk och så lite Mello. Sen fick jag kämpa mot segheten för att ta mej till Verket för Dans illegal. Men det var det värt. Superfint att träffa vänner och så fick jag typ en timmes intensivt härlig dans. Kärlek!

Idag har vi vart på Funky Kidz med Lo och nu är vi hos mina föräldrar. Gick på en promenad i solskenet i vinterskogen med mina förälrar och en av deras vovvar, och Lo på boben. Plus att en grannflicka hängde med. Mycket fint, och nu är hundarna utslagna. Så himla gött att kunna ge dem lite livskvalitet.

Nu sover Lo och jag och Mattias fick se lite filmer och bilder från Gran Canaria-resan tills vi båda hade somnat i soffan ;).

Sen väntar bastu och middag, då tröttbarnet vaknat. Mys!

Kommentera

