Mensjävlavärk

Mensvärk. Blä.

Mer ord än så behövs inte, tror jag.

Är på jobbet, har fått öva på min ”uppbåda all mentala styrka jag har för att inte spy av smärtan”-förmåga idag och mitt i eländet måste jag säga att jag är fan kung på att stoppa spy-impulser, vad nu det ska vara bra till, och nu längtar jag efter min vetekudde.

Ps. Bestämde i helgen att Texas ska få en sacco-säck. Han ÄLSKAR sacco-säckar, hälsar vi på folk med såna så lägger han sej typ omedelbart i dem. Nu kom det ut en annons på blocket idag, men jag ringde 1 h efter annonsen var utlagd och de var sålda redan. Nya sacco-säckar är så förbaskat dyra, jag vill ha en begagnad!

Kommentera

