LESS!

Om det ändå bara var som en vanlig förkylning. Tätt i näsan, täta bihålor, hosta. Men nä. Det jag blir galen på är detta pendlande mellan för kall och för varm. Hade svårt hela morgonen pga att jag kände mej för varm. Klev upp och gick in i köket och hämtade en värktablett, gick tillbaka, då frös jag så att jag huttrade istället, måste bädda in mej i täcke igen. Efter 10 minuter är jag sådär hopplöst överhettad igen. Jag blir KNÄPP! På andraplats i irriterande förkylningssymptom är: värken i ben och armar och nacke och huvud. Värsta sortens myrkrypningar. På tredjeplats är: Illamåendet. Blir spyfärdig om jag vrider på mej, kliver upp, går etc.

Nu måste jag nog samla kraft att ta mej ut och släppa ut Trollfuxa ur ligghallen, men det känns som om jag måste ta en svängom toan först och spy lite. (vad fan handlar spyan om? seriöst!)

Internationella kvinnodagen idag och fabulöst väder ute. Jag är inte bitter, INTE ALLS!

Kommentera

