:)

Imorrn har vi festelifest här i huset! Jag är så peppad. Glad att nästan alla mina finaste kommer hit. Har gjort en rå kaka och morotskaka, rullat lite chokladbollar och Mattias har lovat att han ska baka nåt imorrn. Nu försöker han göra en tårta åt mej, lite försenat eftersom jag fyllde år för över en vecka sen, men ändå – fin tanke. Dock lämnade han tårtbottnen som han bakat, ensam med sin vovve en stund tidigare ikväll och tydligen försvann översta lagret. Fniss. Jag är lite skeptisk till hans tårtbak men nu har han jobbat på i köket en bra stund, kanske blir det nåt bra ändå? 😀

Imorgon ska vi också flytta sovrummet till övervåningen! Känns väldigt fint. Jag gillar mitt gamla sovrum så himla mycket. Fantastiskt ljus där om morgnarna. Och så kommer Lo få flytta upp till övervåningen också. Hon får ett bautarum men det känns bra; det lilla rummet hon har nu leker hon ALDRIG i, antagligen för att det inte finns några som helst ytor därinne. DET rummet ska jag ha till modellhästfixandet. Så perfekt.

Ja, nog svamlat om det där. Jag borde pallra mej i säng men förkylningen verkar bättre nu, jag däckar inte om kvällarna längre utan måste ”tvinga” mej till sängen som vanligt….

Kommentera

