åh!

Alltså, jag valde ju bort Littfest idag pga att ett gäng som sovit hos mej inatt skulle till Paradisbadet i Övik och det lät ju himla najs. Dessutom hade jag ingen att gå med på Littfest.

Men nu då jag kollar lite så ser jag ju att de har haft livesändningar och inspelningar så jag kan ligga här i soffan och titta på Liv Strömqvist ändå. Wow. Värsta grejen. Slipper dessutom obekvämet med att trängas med en massa andra. Fint!

Kolla här för sändningen från samtalet med Annika Norlin & Liv Strömqvist. Nedanför hittar ni en del annat från Littfest. Bl a Vita kränkta män. Bästa grejen.

Kommentera

