:D

Åh, om jag bortser från en krypande ångest-känsla som är svårhanterad, så känner jag mej som ett stort leende. Toppenhelg! Fin festlighet här hemma igår, paradisbadet idag (kunde inte välja littfest eller paradisbad så vi ”singlade slant”) och så nu häng med Lo.

Är ensam med Lo och vovvarna, Mattias stannade hos en kompis i Ö-vik och åker tåg hem ikväll, jag kommer inte kunna hämta honom så han sover i stan. Detta gjorde att jag och Lo fick vara lite effektiva då vi kom hem, eldade, fodrade hästarna samt kvällspromenerade hundarna innan vi ens gick in.

SKÖNT! Nu har jag KVÄLL. Förutom att Lo ska läggas, men jag försöker känna helglugnet med världens gulligaste och vi har ätit rå cheesecake och druckit varmchoklad ihop i soffan och kollat på lite youtube-filmer och så.

Har inte träffat henne på några dagar och konstaterar nu fort att hon har nya ord i repertoaren; papper, vatten, Minna. Som faktiskt låter såpass likt att tom jag kan höra! tappev/peppev är papper, atte är vatten och Nemma är Minna. 😉
Hon försöker med flera nya ord som jag dock inte alls kan toka.

Jag är DÖD egentligen, känslan där nånstans är att jag skulle kunna stänga ögonlocken och sova på en gång nu, men kiddot behöver ju sitt och sen vill jag nog faktiskt ha lite egentid också.

Kommentera

