Men äntligen!

Jag har inte fått till det med överföringen av bilder från mobilen hit till bloggen. Jag gav upp. Nyss satt jag och kollade lite i telefonen och kom på ett litet kryphål även för mej som inte är tillräckligt teknisk för att lyckas på ”rätt” väg. Wiiieee! Innebär helt enkelt att ni kan få se lite bilder från och med nu! Visst är det kul å bra? 😀 😀

Blandad kompott!

IMG_20130502_170627 

Trollfuxa och jag på tur. Första gången på evigheter som jag red henne. Titta på de öronen. Jag blir typ helt tårögd då jag tänker på känslan hon ger då en sitter på henne. Hon är som ett kraftpaket. Med URKRAFT.

IMG_20130503_140944

Lejonhjärta skruttibangbangshowar på ridbanan häromveckan!

IMG_20130504_012244

Texas parkourtränar. Hehe. Oväntat svårt att stå på en bob, ska jag meddela, för en gammal whippetgubbe!

IMG_20130506_114046 IMG_20130507_150317

Från Hedemora-trippen i förra veckan. Tågresebild och så när jag satt i en busskur med linne och uppdragna byxben och svettades. Sjuuuukt varmt och fint.

IMG_20130509_102143

Lo med favvo-pusslet. Bamse (Assche).

IMG_20130513_002645

Lejonhjärta är så gullig som bara han kan vara. Låg ner i solskenet och gonade sej. Kolla på fluffbenen. Haha.

IMG_20130513_082252

Lo gjorde en supergullig min då jag satt på toan (jo, ni besparas inga detaljer här), in genom toadörren. Då bad jag henne göra samma min när jag fotade. Men det var lite svårt, hon blev nästan blyg (börjar vara självmedveten! coolt men lite tråkigt då det blir svårare att fota henne) och istället gjorde hon en massa coola dansmoves på stället i hallen utanför toan. Snurrare och sparkar. Bilden blev cool tycker jag. Finbarnet.

IMG_20130513_111312

Och slutligen en ”efter vår”-bild på Trollfuxa som äntligen ser riktigt fin ut igen. Äter mycket bättre av hö och så kommer det ju lite gräs nu. Nu längtar hon ut på betet, står hela tiden nere i hörnet till det, då hon inte äter. Fina, gamla häst.

Kommentera

