Peppen

Å, det kom upp ett jobb från september, en tillsvidare-tjänst som sjukgymnast, i Robertsfors. Blev sjukt pepp! Petra la nyss ut en länk om ett place till salu precis bredvid dem också, i Bäck nån mil från Robertsfors. Nu skenar ju tankarna förstås, men det kändes peppat att tänka på att ”landa” nånstans.

Finbesök igår av Gina å Andreas. Vi gjorde tortillas. Goda smaker! Bl a gjordes en rabarbersalsa. Så himla coolt. Fina människor också, mer såna besök!

Nu ska vi ”ha helg” idag och åka till en koja Mattias kompisar har byggt. Jag har mycket som behöver fixas med och har stressat som fan över det hela veckan, med diverse motgångar, så nu känner jag mej glad åt att faktiskt ta ledigt. Jag ska hänga mina bekymmer och måsten i ett träd och tänka att de finns kvar där sen ;).

Jobb i helgen och måndag har jag utbildningsdag med kommun-jobbet.

Kommentera

