Helg!

Halvtids-fördelar version femtielva: nu har jag helg! Långhelg varje vecka. Inte dåligt det.

Imorrn ska jag till läkaren. ÄNTLIGEN! Världens gulligaste läkare ringde upp, jag blev så glad av bemötandet och kände mej verkligen trygg. ”Jag förstår att du inte kan vänta tills efter semestern, ja? jag kan ordna en akuttid åt dej på fredag! kom klockan 11, jag väntar på dej!” bröt den på typ nåt sydösteuropeiskt vis.

Imorrn är planen även:

– Jag och Lo ska rida Lejonhjärta! Vi trotsar vädret även om det fortfarande hällregnar.

– Vi ska till Bäck å hänga med Petra & en del andra.

Plus att jag måste fixa lite annat, dels skicka in papperna till mitt nya körkort men även skicka lite ansökningar till jobb samt ringa några samtal om jobb jag sökt.

På lördag hoppas jag på road trip uppåt landet till Luleå Pride! och pridefest! Wiho.

Sen är väl helgen över innan jag kommit mej hem hit ;).

Nästa vecka väntar Kraftvecka hos Ewa Jälmbrant i princip all ledig tid. Känns peppigt och KUL!!!

Kommentera

