Å!

Fin helg!

Som grädde på moset kom jag hem till ett nystädat, välstädat hus. Wow! Vilken härlig känsla att liksom inte behöva göra nåt speciellt annat än lägga i ordning mat åt mej å Lo, käka, göra rent barnrumpa efter bajsning och sen lägga mej och läsa lite med barnrumpan innan den ska sova. Wiho. Varannan städvecka är en superfin idé när den fungerar = båda parter gör sin del!

Nu då jag kom hem från Pridefestande så blev det bara en överrapportering från sambo M, då han ska LAN-a till på onsdag. Då blir det väl ytterligare en överrapportering eftersom jag tänker bevista hästkurs resten av veckan, typ. Men visst kommer vi ses en del ändå, på kvällarna kanske? 🙂

Lo är hostig, ligger nu och hostar en massa. Så tapper unge, inte skriker hon för det eller verkar vilja att jag ska komma. Jag trodde inte att hon var så hostig, så jag har inte gett nån hostmedicin men som det låter nu kanske hon skulle ha haft…

Nu ska jag samla kraft för att nattfodra hästar å sen duscha innan jag stupar i säng. Är idiotiskt trött. Typ bisarrt superduperjättetrött. Som ett lik.

Kommentera

