skit

Idag känns det mesta kasst. Men försöker nu att ej låta övertrötta hjärnan gå in i destruktiva mönster, och istället tillåta mej att bara landa i ledsenhet och trötthet och liksom….somna? Jag kan ändå inte fixa allt, eller ens nåt, när jag mår så här. Med lite sömn känns det kanske bättre?

Jag har planerat att jag å Lo ska åka till Leos lekland imorrn, och sedan lämna av några sadlar. Sen åker vi hem och vilar innan vi åker iväg på en fest i Degersjö, ute i en dal bredvid en sjö utan elektricitet men förhoppningsvis med framträdande av ett helelektriskt band (kanske? kanske inte? ryktena säger nej men mitt hopp finns där). Jag hoppas att Lo ska orka vara vaken tills de eventuellt ska spela.
Att JAG ska orka ;). Eller mest hoppas jag att de spelar. Å att det är lika awesome som det var den gången på samma fest då de spelade med hjälp av en dieselgenerator och en svag, svag lampa upphängd ovanför, jag var gravid å känslan av musiken mot kolsvarta himlen, blöta gräset o omgivningen o att det inte fanns några gränser för nåt. Magi. (får ståpäls i nacken nu då jag tänker på det)

Å så filmen på gull-Lo som typ 9 mån (eller vad det nu är) som ”gungar” till dem:

Kommentera

