Ingen näringsbrist åtminstone!

Fick provsvar efter massa närings-blodprover förra veckan – utan anmärkning. Näringsbrist har jag alltså inte. Åtminstone ingen brist på allt det de testade. Fint! Och då hade jag ändå inte käkat några tillskott på flera månader (som jag gjorde i våras) plus ätit grymt dåligt (enligt mej) senaste tiden innan proverna. Så nu då jag äter noggrannt och fint igen så borde det ju bli och vara toppvärden i denna arma vegankropp.

Och SPECIELLT efter denna helgen då jag vart på hästkurs i Bäck hos bästaste vännerna. Och ätit GRYMT GOD VEGANMAT hela helgen. Vi har blivit så grymt bortskämda. Och lite tjocka faktiskt 😉 – noterade ikväll efter jag duschat att den här ”chipsrumpan” jag la mej till med under försommaren (då vi dumpstrat så jävla mycket chips) nu var tillbaka. Inte så konstigt, jag har noterat att jag överlag gått ”ett varv mer” än resten av deltagarna och min vana trogen varit den som sitter kvar och äter då alla andra börjar lämna bordet…hihi.

Ska skriva om kursen en annan dag, då jag har mer tid, men kan väl säga som såhär: Önskar att jag var på sån kurs alltjämt. Hela tiden. Längtar tillbaka.

Ikväll har jag preppat modeller. Det kändes som kvällens bedrift. Jag har en tid framför mej med mycket jobb (11 dagar i rad) och antagligen mycket trötthet på all ledig tid, så jag är glad om jag orkar göra ”något” om kvällarna.

Kommentera

