”Can you keep a secret?

I´m just as weak as you. Afraid of living without you. Afraid of dying out of love.”

Anna Ternheim – The Loneliness Is Gone – Naked Version

Lyssnat på Anna Ternheim idag. En del artister kommer jag tillbaka till med jämna mellanrum och undrar alltid varför jag ej lyssnat på dem på väldigt länge. Så är det nu. Så himla fint.

Har även lyssnat på en ihärdig hackspett idag. Bråkade med en metalltråd för Hjärtats hage. Insåg till slut att det där ljudet som störde lite, var hackspetten. Fint. Metalltråden gav jag upp med till slut. Nu tar jag en liten paus. 😉 Återkommer till metalltråden efter att ha gjort å intagit middag.

Pride-festen var FETT NAJS! För å använda ett förlegat (?) uttryck. Någon frågade min kompis, då vi stod bredvid varandra i ett fönster och dansade (bästa platsen pga sjukt varmt nere på dansgolvet och fönstren går att öppna upptill = härliga kalla vindpustar) ”Vad har han rökt?” och pekade på mej. Ibland stör dylika frågor mej, men ibland roar de mej. Och idag roar de mej. Ja, jag var HÖG PÅ LIVET, inte på röka. Faktiskt helt spiknykter iaf vad gäller kemiskt framställda substanser, vad gäller kroppsegen doping kan jag inte svara, det var nog en hel del sånt i görningen i hjärnan och kroppen.
Och ja, om mitt könsuttryck förvirrar någon, så kanske de behöver bli förvirrade.

Nu middag!

Kommentera

