Inspiration eller ”Hur en roar en apatisk febrig snart 3-åring”

Den här videon gick helt klart hem hos Lo, som senaste timmarna legat halvt apatisk i mitt knä. Här kunde hon tom skratta till lite vid ett par tricks. Jag är inte så mycket för tricks som inte är ”praktiska”/”funktionella”, men nu då jag märkte att det uppenbart roade Lo så förstår jag ändå en mening med sånt som är mer ”clownigt”. Och Ps. Som sjukgymnast tycker jag inte det är ok med bakbensgången. 😉

Och den här filmen är inte så inspirerande rent träningsmässigt (tycker tom det känns lite jobbigt att se den, faktiskt) men väldigt inspirerande att se den klipska, operanta lilla 7 veckors-valpen!

Kommentera

