Rekommenderas inte!

Att kiddot inte sover nåt på föris men är där från 7.30 till 16.30. Dvs typ som en trött, gråtig, gnällig, trotsig, mammig PÖL. Å mamman som drabbats av PMS-blues och typ känner att den knappt vill leva.

 

En PS. Jag tål inte Mozzarisella (ris-mozzarella-ost). Buhuuuu. Idag blev den så jävla perfekt på bästa snabbmaten: tortillasbröd, mjukost, sojaköttfärssås (en matlåda ur frysen) å så lite av osten. Stretchig, fettig, salt, go! Men sist jag åt den så blev jag typ matförgiftad (ingen av de andra som åt den reagerade) och nu är det bullrig och jävligt igen. I hängbuken, alltså.

 

PS2. Nu är klockan 19, jag ska snabba mej ut å göra mina kvällssysslor, elda å ge Hjärtat vatten och käk, och sen tänker jag fan i mej BÄDDA NER MEJ I SÄNGEN!  (ok, insåg att jag nog MÅSTE duscha vare sej jag orkar eller inte) Har jag tur orkar jag se Bonde söker fru. Å då jag letade matlåde-sojaköttfärsen så upptäckte jag tre nästan tomma glassburkar i frysen = kvällsfika deluxe.

Kommentera

