Trollfuxa har flyttat…

Åkte med henne till min vän M idag. Där ska hon vara på foder tills hon inte pallar livet mer, typ. Det känns så himla bra, men också väldigt jobbigt. Fina, fina tant.

Men jag planerar att med täta, jämna mellanrum åka dit och ha med mej äpple, banan och apelsin (hon älskar alla frukter) så jag äntligen kan skämma bort henne med gott samvete ;). Och så att hon lär sej känna igen min bil… Hihi.

Allt gick fint, lastning och resandet. Ihopsläppet lite mer action än Trollfuxa ville, men blir nog lugnt till slut.

Det känns tomt att bara ha Hjärtat hemma just nu. Men också som att skuld och samvetestyngden på axlarna lättade enormt.

 

—————————-

 

Ikväll har jag å Lo ätit pasta å spenatsås och rostade kikärtor. Ibland är den enklaste maten, den godaste. Lo gillar inte sås, och det är nog såhär jag måste göra för att få i henne proteinerna. Rostade kikärtor blev också himla gott!

 

Kommentera

