julklappsönskningar

Mor har yttrat en önskan om att få julklappsönskningar.

Jag kikade på ett gammalt blogginlägg med önskningar och det är i princip samma iår. Kolla här om ni vill köpa nåt till mej som skulle kännas WOW. Ni kan stryka de tre översta kokböckerna för de har jag redan.

Ett par tillägg:  Ottar-prenumeration. Får jag även premien så önskar jag mej Omslag Queerpoesi. 😉 Även Galago men jag är osäker på när min nuvarande prenumeration går ut… Eller Blue is the warmest color av Julie Maroh. Eller The ethical slut kanske? Skulle även bli glad åt On the road av Jack Kerouac.

I övrigt önskar jag mej just nu bland annat ett säkerhetsgaller samt grindar från Jeppegrindar, men det kommer nog få bli en framtida stor investering från min sida, det är dyrt att färdas säkert med barn och djur…

Och i övrigt önskar jag mej i vanlig ordning fina krukväxter :D. Gärna både sticklingar och stooooora.

Åt Lo önskar jag en säkerhetsväst för ridning, men det vet mormodern redan.

6 reaktioner på ”julklappsönskningar

  1. Vi har ett lastgaller som vi hade i vår Subaru -00. Det är inte Jeppes utan det är Subaru Original. Passar både Legacy och Legacy Outback. Skulle det kunna vara något?

      1. Vi har tänkt att ta 800 kr, men du kan få det för 400 + frakt. Jag kan skicka måtten o vikt i så fall, så kan du kolla hur mkt det skulle kosta att skicka med Bussgods eller Schenker etc.

      2. h, nu nr du skriver det knns det som om vi pratat om detta frut, eller s har Hille gjort det… Men kolla grna upp mtt och vikt s kollarj ag upp frakt och s!

        > Date: Wed, 30 Oct 2013 14:21:50 +0000 > To: evisroennberg@hotmail.com >

      3. Utan något emballage så är gallret 140 x 38 x 4 cm och det väger 4,1 kg. Tror inte att det hade behövt packas in särskilt väl egentligen, tror typ man behöver köra över det för att det ska bli förstört.. Håller man volymen under 0,03 m3 så kostar det 215 kr att skicka med bussgods (utan emballage är volymen 0,021 m3)

Kommentera

