Irri!

GAH! Sitter på jobbet, har ”a ton of work” att journalföra, bl a en överrapportering på en ny boende samt typ triljoner hjälpmedelsgenomgångar. Inga akuta grejer, det var därför jag lät det vara till idag då det blev kort om tid igår. Och nu kommer jag inte in i journalsystemet. Ogiltig användare. Misstänker att verksamhetschef har slarvat med att meddela hur länge jag ska ha behörighet…. men det vågar jag ju inte yttra. Istället blir jag beordrad att ringa journalsystemets tekniker (eh, har ingen aning vad de har för titlar). Och de svarar förstås inte, OCH har ingen meddelandefunktion. Jag är så arg och less så jag vill bryta ihop, har mycket att göra senare idag pga gruppgymnastik och så vidare, det kommer bli BISARRA MÄNGDER journalföring då och när ska jag utföra dem?

Morgonen började allmänt drygt också med att Lo vaknade typ halv sex av att det läckt kiss ur hennes nattblöja. Nu är detta andra gången det händer trots att blöjan sitter bra, tror att hon vuxit ur den storleken. Nåväl, tog henne till min säng men sen blev det inte mycket mer sömn varken för henne eller för mej. Hon skulle kissa mer, äta äpple, Texas skulle ut, Texas skulle in, Texas jagade katterna som busade på övervåningen etc.

Nu vill jag bara gråta under en kudde. LESS! Men det är väl bara att get to work och fortsätta med hjälpmedelsgenomgångar, även fast jag får ångest över mängden arbete jag måste journalföra sedan. Om en måste göra typ 60 journalanteckningar på en å samma gång så är risken stor att nån blir dålig…

Kommentera

