Mycket bra början på helgen!

Häng med Petra igår, fick hjälp att få in gräsklipparen och så bjöd jag på middag som tack. Sen såg vi Brokeback Mountain hos Sara. Det var väldigt fint, och känslan från filmen dröjer sej kvar än. Sen sov jag över där och i förmiddags åkte vi till ridhuset med pållarna och jag red. Det känns som en evighet sedan sist. Det var fantastiskt skoj att få låna fina hästen. Sen fick jag 20 små höbalar om 50 kg styck hemkörda till gården, kollat på några avsnitt från Straightening Training Mini Mastery (videoserie av Mareijke de Jong) också har jag gjort tacotårta till middag, sett Bonde söker fru och Idol, nördat i mailinglistor (om Gotlandsruss) och nu lockar sängen. Imorrn söndag så ska jag på långpromenad med vovvar, på Folkkök där det är tacos och tårta-tema och sedan på bio på kvällen. Ja, ni hör ju, bara lyxlir. Ps. Hjärtat ska få jobba lite med slutor imorgon, vid hand, på morgonen. Och kanske kliva på hovtargeten lite igen.

Kommentera

