Jenny Wilson

Okej, ett till idol-inlägg.

Kollade på denna film på svtplay: En film om Jenny Wilson.

Också denna låten jag lyssnar på typ 15 gånger per dag just nu, videon är SÅ JÄVLA FET. Idag då jag stod och packade upp varor i förrådet så dök den faktiskt upp på radio också och det kändes extra fett att stå där i min lilla bunker och lyssna medan jag lyfte förpackningar upp på hyllorna. Jag som är musikokunnig men lyssnar mycket på radio fattar inte varför den inte spelas hela jävla tiden? Men jag förstår inte mycket ;).
Den ger iaf så jävla mycket bränsle under brasan i min egen lilla vardagskamp för sådant som känns viktigt för mej.  OCH SÅ JÄVLA ANGELÄGEN VIDEO! Kolla!

Och så en länk till senaste skivan Demand the Impossible! på spotify. Och länk till hennes sommarprat i p1.
Lyssna! Se!

Kommentera

