J-vla jul

Såhär är verkligheten: igår då jag kom hem från jobbet så gjorde jag allt som ”måste” göras (en hel del) och sen stupade jag i säng. Lo var hungrig och trött. Jag tog mej inte upp ur sängen. Grät och grät, ringde akutpsyk, tänkte att det här ska Lo inte behöva vara med om men kunde inte ”bita ihop” längre. Fick besök av M, och resten av kvällen funkade. Vi gjorde god mat, kollade på Idol, kramades, la Lo och kollade på film (ok, en timme orkade jag vara vaken).

 

Äh, fan, tänkte försöka skriva ett blogginlägg men ger upp för blir avbruten typ vartannat ord.

Kommentera

