Visdomstandshvete

Alltså, vilken smärta. Idag tog mina Ipren slut och det märkte jag fort, med ”bara” två Alvedon blev det fort olidligt.

Så intressant att ha sådan smärta att jag känner TYDLIGT att värktabletterna hjälper – och när de slutar hjälpa (måste fylla på var 6:e timma).

Nu har jag käkat så mycket värkisar att jag blir rädd att kroppen börjar fara illa av det, men jag står ju inte ut.

Luktar och smakar kobajs i munnen gör det också.

Och nu ska jag förbereda för kalajs med tårtbak och städ, för imorrn jobbar jag hela dagen. JAG HAR INGEN LUST! Men Lo blir ledsen utan tårta…

Kommentera

