Tandvärk, rastlöshet & virr

Dan före dopparedagen. Efter besök hos min mormor (mer o mer snurrigt detta med mamma, mormor, mormorsmor, i Lo-världen) så åkte Lo med mina föräldrar.

Jag köpte lite ramar och vegojulkött och sen åkte jag hem, eldade, fixade lite med julklappar å la mej sedan i soffan.

Nu har jag tandvärk, är rastlös men har ingen riktning – borde fixa klart julklapparna. Städa lite. Kanske göra lite käk. Men inte så mycket lust till nåt.

Mycket lässugen men nu har jag ingen oläst roman. Läser lite i The Ethical Slut istället.

Kommentera

