anti-klimaxdagen

Såg framemot den här på pappret roliga dagen.

Men började med att få veta att jag inte får vara med i PMS-studien för att min psykiska hälsa är för dålig. Det syns tydligt i kurvorna av självskattningen (av PMS-symtom) att mina symtom påverkas av menscykeln men det är mer att en GAD (generaliserat ångestsyndrom) blir försämrad, än att det är så tydligt som de vill för att jag ska få vara med i studien. Läkaren skulle dock skicka remiss till psykiatrin och det är ju bra att ”komma in”, men jag tänker att de är så belastade, att jag är för frisk för att få någon hjälp där, och det känns hopplöst. Som att jag bara blir skickad mellan olika personer för att jag antingen är för sjuk för den ena, för frisk för den andra. Uppgiven.

Sen skulle vi på visning av en lägenhet som jag faktiskt peppat inför, men så var den såld redan innan visningen. 😦

Nu ligger jag i soffan och gråter lite. Nya tag strax, ska iväg på hundträningspepp-kväll med några vänner, men känner mej dränerad på pepp.

Kommentera

