KYLA

Fan, nåt är fel med värmen i huset. IGEN. Har ju märkt det tidigare i höst också, men nu då det varit -15 (och lägre) så har det helt ballat ur. Huset har inte varit varmare än 16-17 grader flera dagar i rad trots att jag eldat som en tok och fixat och trixat med shunten, och jag är SÅ LESS. Jag vill ha värme! Jag fattar mej inte på sånt här, vill inte ens fatta mej på det, men jag vill ha värme!

One thought on “KYLA

  1. Prova att fylla på vatten i systemet. Ligger det luft i så värmer det inte lika bra. Lufta alla element också. Här får vi göra det då och då, då systemet inte är helt tätt (superdåligt för rören, då det oxiderar etc)……

Kommentera

