Fin dag!
Om än kantad med pluggångest och påföljande mani (jag bara mååååste städa här, och plocka undan detta, och fixa detta, bära in detta, städa här etc).

Även gårddagen var fin.

Pluggar på relativt flitigt och trivs som handen i handsken. Tänk att då jag jobbar tänker jag typ såhär nån gång varje kvart ”Fan, jag hatar min hjärna.” och då jag pluggar tänker jag såhär ungefär lika ofta ”Åh, vad jag älskar min hjärna.”. Ytterligheter jo.

Hjärtat å jag (och även Stina igår) har upptäckt omgivningarna runt Gottarstallet lite och DET ÄR SÅ KUL! Woopwoop! Det är så kul att följa en upptrampad stig genom snö-skog-landskapet och helt plötsligt så är en på väg in i ett bostadsområde. Knäppt! Men kul! Hjärtat ville glatt knalla in bland bostadsrätterna, in på kvartersgården, men jag fick hejda honom (och försöka avleda de efterföljande russ-tjur-ormningarna då han försökte vända tillbaka). Nyfiken-i-en-strut-russet.
Har jag sagt att jag älskar min ponny? Nå. Ni har säkert inte hört det tillräckligt många gånger: JAG ÄLSKAR MIN PONNY! ❤

Min stora ångest på plugghimlen är utomhuskursen. Det här med utrustning. Känns lite dyrt och surt just nu. Turskidor o allt som hör till är fan inte billigt. Dessutom ska jag VÅGA. Men jag vill ju… Vi får väl se.

En reaktion på ”

Kommentera

