Förkylning

Nästa dryga grej med förkylning:

5. Vaglar i ögonen, så ögonen gör ont och tårar sej precis hela tiden. Det kliar men jag har sent om sider märkt att om jag bara låter tårarna komma utan att gnugga bort dem eller gnugga ögonlocket, så känns det bättre en stund. Jag blir vattnig i ögonen och har svårt att göra nåt/se klart, men slipper iaf den värsta irritationen i ögonen. Såklart. Heja tårar, bring it on.

 

Jag dricker min värsting-smoothie (gjorde 2 liter) och hoppas att jag ska bli mirakulöst frisk, tills imorrn typ helst. Men kroppen känns upptagen och sänkt nu. Ingen feberfrossa än, tack och lov!

O nu ska jag gå å plantera några kiwifrön. Och äppelkärnor. Haha. Experiment, javisst. Spännande, javisst.

Kommentera

