Förkylningsbieffekter

1. Tatueringen blir bubblig.
2. Mina köldeksem på händerna förvärras o börjar klia.
3. Enda visdomstanden som är kvar börjar göra ont.
4. Min nacke börjar göra ont igen.

Nån som kan förklara varför nacken gör ont & varför tatueringen blir bubblig? Jag kan en hel del men detta kan jag inte riktigt förstå. Reagerar immunförsvaret helt plötsligt på bläcket i tatueringen? Har inte immunförsvaret fullt upp med att bekämpa förkylningen? Påminner tatueringen om förkylningen på nåt sätt? Och vad tusan har immunförsvaret med min nacke att göra?

Kommentera

