Lycka!

Åh. Fick besök i stallet idag av S & F. Och S var pepp på en promenad så jag fick tom sällskap ut av båda två. Hjärtat tyckte vi skulle ta vänster ute vid Gamla Ersbodavägen så vi gjorde det och sen ville han gå stigen till Östra Ersboda och då gick vi lite på en trottoar där, runt ett bostadsområde och tillbaka genom skogen. Hjärtat älskar det, och jag älskar det, och det var fint att dela med S och F. 🙂 Kändes också lite lyxigt att prata med S som gjort sånt där som närheten till staden nu lockar mej till – att gå till affären och handla lite och ställa Hjärtat utanför, till exempel. Hihi, möjligheterna känns oändliga just nu. Fint att vara så nära stan, faktiskt! Hjärtat fyller mej med glädje med att vara typ ”All ears forward” och pepp då vi är ute på små-utflykter. Han tycker det är MINST lika spännande och kul som jag att gå på äventyr in mot stan ihop. Finns det nån bättre häst, liksom?

Hade en hård pluggplanering för dagen egentligen men har inte pluggat nånting, har mer känt mej sänkt av förkylningen. Åt massor och har kollat på lite roliga grejer, bland annat:

Och:

Jills veranda med Kakan Hermansson på svt play.

Och snart ska jag faktiskt åka till en vän och meditera. Rehab-dag som min vän Elin brukar kalla dem. Imorrn får jag plugga flitigt istället, för i helgen väntar frihetsdressyrkurs och därmed rätt lite plugg.

Målet är att vara klar med mina två ”jobbiga” uppgifter denna vecka, eller åtminstone så klar att jag kan låna en annan dator under nästa vecka och göra en word/pdf-fil, och sända in dem. Når jag mitt mål blir nästa vecka en belöningsvecka med mycket läsning, en del lyssnande på föreläsningar och fix inför fjällveckan. Och skidinköp och skidåkning? (ihh)

Kommentera

