Malmöresa

Jag har vart en ”sväng” till Malmö i helgen. Så himla fint. Fint med tågresor då jag läst två bra böcker, fint med sällskapet, fint med föreläsning om berikning och rädslor i ett tryggt sammanhang, fint med sovplatsen hos bra människor o fina samtal, fint med veganmat, fint att vara hemifrån och få längta hem lite, fint med bra hundvakt o att känna sej trygg med att både häst & barn har det bra i min frånvaro. O fint att komma hem igen! Bortsett från att katterna har kissat i uterummet så jag tycker det luktar kattkiss i hela huset. Blä!

I veckan som kommer väntar plugg, lite medryttarfix, en dejt (!), morgonfodringar, sportslovsfilms-tittande med Lo på Folkets Bio, första arbetsdagen på mitt nya PA-jobb (2 dagar i veckan fram till juni), Internationella Kvinnodagen med påföljande demo o häng, Take Queer och så avslutningsvis ska jag ha lite födelsedagskalajs med smörgåstårta, på söndag. 🙂 Full rulle!

Ps. Jag måste nog sanera uterummet på nåt bra sätt också. Blä!

Kommentera

