Hundmassör?

Åh. Jag ska anmäla mej till sista steget i hundmassage-utbildningen.
En vag plan utvecklas att jag ska starta eget som hundmassör. Jag ÄR ju sjukgymnast men tänker att jag har större kompetens att jobba som hundmassör, i dagsläget.

 

Men nu måste jag undersöka allt runtomkring och jag känner mej kanske inte jättepepp? 🙂

Det tredje steget är den 16-19 juni så fram till dess vill jag gärna massera rätt mycket hundar. Kan jag göra det utan att det blir ett stressmoment pga svårt att hinna med andra åtaganden? Jag vet inte.

Kommentera

