Opeppen!

Jag kan ju inte sova den här tiden på året. Varför hade jag glömt bort det? Börjar vakna där vid 5-6-tiden. Trots mörkläggningsgardiner o princip mörklagt rumt. Så fucking jävla irriterande ljuskänslig kropp!

Eftersom jag är nattmänniska så kommer jag ju inte isäng i tid för såna tidiga morgnar.

Idag har jag tenta mellan 18-21. Känns som jävligaste tiden att ha tenta. Min hjärna fungerar inte på kvällarna. Jag är faktiskt rentav korkad, stendum, kvällstid.

Har pluggat lite sporadiskt idag men nu då jag försöker summera lite i huvudet så känns allt som ett snurr. Ska skriva tentan hemma, vilket är en klar fördel, dock!

Nu borde jag gå ut å elda så jag inte måste frysa ihjäl då jag skriver tentan, styra upp nån liten middag åt mej, göra brownie i en mugg, blanda lite chokladdryck o plocka iordning alla böcker och papper så jag är redo.

Men opeppen är verkligen hög. Ahja, bara att get to work.

Kommentera

