tentan gjord

Imorrn ringer väckarklockan 5. Har morgonfodring innan jobb. Är sketatrött men kan inte sova. Jävla tur att jag är barnfri o sover ensam inatt så ingen annan kan då förstöra den lilla sömn jag kommer få. Eller ok, Texas gubbskrutt kan nog göra sitt…

Trots litet hopp om tillräckligt med sömn inatt så ser jag framemot morgondagen. Gillar att ha morgonfodringarna, gillar mitt jobb, planerar en långpromenad med Texas i våra kommande hemtrakter (åh jag är så pepp på flytt!) och ska rida Lejonhjärta en sväng har jag tänkt.

Har äntligen insett att det är smidigt att föra över bilder nu med nya datorn! 😀

P1060608                              P1060558

 

 

P1060595

 

Kommentera

