Solsken

På flera olika sätt!

Idag fick jag först ett samtal om ett jobb (inte sjukgymnast) i Robertsfors. Ett vikariat under sommaren. Bestämde tid för intervju. Sedan fick jag ytterligare ett samtal om ett sommarjobb som sjukgymnast i Vindeln och bestämde ytterligare en intervju. Allra sist hörde en vän av sej o hade tipsat en personalchef om mej, för ett SG-jobb på IVA i stan fram till sommaren. Wow! O eftersom jag skickade in ca 10 stycken ansökningar i slutet på förra veckan, o detta inte var någon av dem, så förväntar jag mej fler samtal (faktiskt).

Det svåra är förstås det praktiska med Robertsfors/Vindeln. Nu ska jag kolla på det lite…

Kommentera

