Yay!

Jag har gymmat! Både igår och idag!

Och det känns ungefär som en kan förvänta sej då en inte tränat på…väldigt lång tid. Roligt och tungt och svårt ;).

En fin grej med träning är att jag tycker mer om min kropp. Den är rätt bra ändå. Typ stark och smidig och fattar fort. Träningsmässigt blir jag inte alls lika motarbetad av min kropp som av insidan av skallen….

Jag försöker formulera vettiga mål men det är svårt. Jag har i smyg satt lite orealistiska mål, tror jag.

Tills vidare tränar jag på utan mål. Det har ju funkat förut :P. Idag sprang jag på löpbandet, körde rodd o stakmaskin, benböj, utfall, armhävningar, ett par andra magövningar. Igår körde jag utsida bål, benpress, rygglyft o lite annat. Lite kaos-träning, kan vi säga, med helkropp o bål/rygg o armar både igår och idag. Ska styra upp det hela på fredag!

Kommentera

