Tung morgon

Hu, önskar att jag aldrig behövde kliva ur sängen. Svinont överallt i kroppen. Nacke o huvud är värst, men även armarna o käkarna. Vad har jag gjort inatt?

Liten tröst att en av porslinsblommorna är på G att blomma.

Igår gjorde jag inte alls det i matväg jag skulle ha gjort. Jag gick på dejt istället. Men nu måste jag fixa seitankött o kaka nu istället o det känns otroligt motigt.

 

Idag tycker jag synd om mej själv, o det är helt ok.

 

Kram o glad midsommar alla som läser detta!

Kommentera

