Jag trodde på romantisk kärlek o sen fick jag barn.

😉

Alltså – vem har tid o ork att vara kär då en har småbarn?

 

Jag har liksom köpt läget, äsch, romantisk kärlek är överskattad ändå, för att livsprojektet ska gå ihop så krävs så himla mycket mer än så, o romantisk kärlek kan ju te sej på så många olika sätt dessutom. Men tänker ibland att det vore fint å komma i kontakt med den där romantiska idén igen…

 

Tills vidare läser jag ”Liten handbok i konsten att bli lesbisk” och ser på OITNB. Kanske ger det några idéer… 😉

Också lyssnar jag på min mest romantiska playlist, som jag tycker är nästan plågsam att lyssna på för det mesta, men i ett försök att programmera om hjärnan & kroppen igen: the sum of a life lived with the heart outside the body .

Kommentera

