Sambo!

Alltså min tjej har ju typ bott här i månader redan. Men nu har vi (mest hon pga jag jobbat) äntligen flyttat lite grejer. Det känns på riktigt.

Och vilken sambo jag får!
Hon har lämnat en jättejättegullig liten lapp på köksbordet imorse. Jag som är kass på sånt blir helt varm inombords. Vilken lyx.

Idag jobbar jag första riktiga dagen efter inskolning. Spännande.

Men först ska jag o Texas ta en promenad i solskenet (jodå, den lyser! lågt men vackert!). O så måste jag på Myrorna och kolla efter födelsedagspresenter och julklappar. O sen blir det en tur till stallet med cykeln för att eventuellt ta en tur med Lejonhjärta på töm, om underlaget tillåter det.

o så blir det jobb ikväll.

Hejsvejs!

Kommentera

