Vårpeppen

Det börjar kännas vår på riktigt här nu. Visserligen är ridbanan i stallet fortfarande isbana men en del av skogsvägarna har tinat fram i kanterna o när en börjar skymta barmark kan en inte låta bli att hurra lite inombords, även fast en gillar vintern egentligen.

Jag längtar efter små vandringsutflykter med hela familjen, jag längtar efter att bada med kiddot o med Hemi o med Texas o Hjärtat (snacka om att det finns badtokiga i familjen nu!), jag längtar efter långa härliga körturer med Lejonhjärta, jag längtar efter skojig hundträning i gröngräset, jag hoppas på att Lo ska bli mer peppad på att rida då temperaturen blir högre, och jag hoppas att jag o Hemi ska lära oss en massa skoj grejer ihop under sommaren.

Sen längtar jag till hösten också, men återkommer i den frågan :).

Kommentera

