Sjukhelgen…

Jag vill helst inte minnas denna helg, då jag egentligen skulle vart på kurs men istället varit hemma däckad av förkylning.

Men några grejer värt att minnas:

Sjukstugehäng med min blivande fru. ❤ Det är ändå lite speciellt att få vara sjuka tillsammans.

Vi hade Hemi lös på en av rundorna, för första gången. O som hon älskade det. O som hon lekte! Till och med bra kampande.

Sen har vi lekt lite mer och det känns väldigt lovande. Övat lite mer tasstarget, bytt objekt o den lilla stjärnan generaliserade rätt fint. Kul!

Jag har massa träningspepp med henne men inte mycket pepp alls på framtiden pga känner mej fortfarande mycket sliten av förkylningen. Snart är jag väl tillbaka i gammal god form… hehe.

Kommentera

