Migrän…

…förra helgen hade vi tbc-läger här hemma i huset. Host host harkel snörvel. Denna lördag ligger jag här i mörkt sovrum o har svinont i huvvet av migrän.

Men Julia tog med Lo på bio så det var ju skönt. Vi har vart o kikat då Julia spelade på Burmans med sitt band. Det var grymt. Det blev också premiär för Hemi o oss på stan. Jag har ju hört från tidigare ägare att hon är väldigt rädd på stan men det var bra att få se det med egna ögon. Hon var verkligen skakigt skraj men inte så rädd att hon inte tog godis. Så vi stod utanför Burmans o lyssnade på Julias band Podsol o åt massa godis. Eller ok, vi o vi. Hemi åt godis ;).

Sen åkte vi till fårhagen nedanför Bräntis med Mattias o Minna, så fick de bekanta sej med varandra och fnatta loss lite, Hemi o Minna. Så himla fint att se dem tillsammans, mina två favorithundar.

Inser att Texas börjar bli riktigt gammal med tanke på att han inte sprang en enda meter på hela turen, trots de andra hundarnas fnattande. Gamla hund. ❤

Nu väntar jag på de andra familjemedlemmarna, Julia ska göra käk (LYX!!!), fin-vännen Linda fixar Lejonhjärtas stall så jag behöver inte åka till stallet, och jag har lite ångest över allt jag vill orka göra – tex måla lite modeller, fila lite på hundarnas klor,träna med Hemi, betala räkningar o hämta ut paket, men som känns omöjligt nu med skallebank o migränefterdyningar.

P1070489

P1070702

P1070739

P1070828

P1070831

P1070856

Kommentera

