Modellstiltje

Hej hå. Inte så mkt modellstiltje som målarstiltje. Idag fick jag ett efterlängtat paket från andra sidan atlanten med två stycken russmodeller, Russtic o Rastus. De är så fina så fina! ❤

Men i desperat försök att uppbringa lite målarpepp så tänkte jag dela lite bilder jag tog på diverse olika "projekt" häromveckan. Men inte fick jag nåt målat efter att ha fotat… Däremot är det smart att fota lite längs vägen för på foto syns vissa grejer tydligt: saker en kan rätta till. Det är iofs mitt största problem i slutförandet av målarprojekt, att det alltid finns grejer kvar att rätta till eller göra bättre. Så SVÅRT ATT AVSLUTA!

P1070878

P1070880

P1070882

P1070885

P1070889

P1070891

Kommentera

