Kunskapstörst!

jag älskar kunskap!

Ska vara observatör på en online-grundkurs som Canis har. Skulle vara skojigast att delta med Hemi men tyvärr tror jag inte att jag kommer hinna med uppgifterna på ett bra sätt eftersom jag jobbar så mkt varannan vecka. Dessutom är det ju ekonomin… O att jag är en RO – Reflekterande Observatör – i mitt inlärningssätt ;).

Och första helgen i juni åker jag o Julia o Hemi till Näsåker o Hundraelvans kursgård för en kurs i Lugnande signaler. Den kursen ser jag väldigt mycket framemot och hoppas på många Aha-upplevelser.

i övrigt är det frustrerande att ha så mycket träningspepp o att jobba långpass hel helg o så är det dessutom personalmöte efter jobbet på måndag… Inte förrän tisdag kan vi träna ordentligt!!! Tror inte jag kommer kunna hålla mej undan ett 10 minuters-pass ikväll efter jobbet (dvs 22.30) o att klämma in några småpass innan personalmötet imorrn eftermiddag…

Kommentera

