Interstellar

Jag o Julia har äntligen sett Interstellar. Efter att ha pratat om det i flera månader… Att ta sej tid att kolla på film är inget vi vart så bra på senaste tiden, kan en säga ;). Men nu har vi kompenserat det. Att Interstellar tog 3 olika tillfällen att se igenom, är kanske irrelevant? Det är min trötthet och benägenhet att somna till film som hindrat oss från att se igenom de nära 3 h.

Hursomhelst, jag tyckte om den! Visst finns det flera grejer som jag har väldigt svårt att acceptera, och till och med sådant som irriterar mej, men överlag är det en fantastisk film.

Och min absoluta favvoscen i hela filmen är denna:

Speciellt detta: ”Love is the one thing we’re capable of perceiving that transcends time and space.

Kommentera

