Småsaker in between

Tränat ett litet pass med Outside circles igen. Det är svårt tekniskt för mej så därför kör vi bara korta, korta pass. Måste hem o analysera sen.

Och idag la vi tid på Treat magnet. Hade korv och det var förstås en hit ;). Försöker jobba på att hon behåller kontakten med handen även då jag rör. Hemligheten är som vanligt förstärkningsfrekvens.

I övrigt hänger hon mest med just nu. Stallhäng och promenader och besök av kompisar med deras hundar. Till veckan ska vi till klubben o träna med hindren. Jippi.

Jag har köpt Foundations Fun från Silvia Trkman (film) och längtar tills jag har tid att nörda ner mej i den! 2 h 20 min agilitynörderi. Nu ska jag dock till stadsbibblan med Lo o ABC-yoga, innan vi far på Folkkök. Och ikväll ska jag ha lektion med Lejonhjärtas medryttare B.

Hjärtat har varit på långa promenader måndag och onsdag i veckan och igår löshoppade jag honom, studs. Jobbar lite med ”race to reward” men han börjar sätta sin vinterpäls o blir ganska slö då. Ska försöka klippa honom redan nu för att se om han kan vara lite ”jämnare” i humör.

Kommentera

